Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Ik verzend van maandag tot en met vrijdag. Je bestelling wordt indien alles op voorraad is de uiterlijk de volgende werkdag verzonden. Is je bestelling niet compleet op voorraad dan wacht ik met verzenden tot deze compleet is.

Waarom ontvang ik geen email van mijn bestelling?
Er wordt altijd een email verzonden als je een bestelling plaatst. Ontvang je geen email, dan is deze waarschijnlijk in je spamfolder terecht gekomen. Dit gebeurt regelmatig als je gebruikt maakt van hotmail, gmail en live-emailadressen. Helaas merk ik dit de laatste tijd ook bij e-mailadresssen die bij KPN horen sinds ze daar een andere spamfilter hanteren.

Ik heb geen factuur ontvangen. Naar welk rekeningnummer moet ik het bedrag overmaken?
Als je voor achteraf betalen hebt gekozen ontvang je de rekening voor je bestelling van Klarna. Tegenwoordig hebben de meeste emailprogramma's een erg scherp afgesteld spamfilter waardoor vaak ook mailtjes onterecht in de spamfolder terecht komen. Heb je geen e-mail met een rekening van Klarna ontvangen, dan staat deze waarschijnlijk in de spamfolder.

Waarom krijg ik mijn bestelling in een oude doos?
Om het milieu en kosten te sparen hergebruik ik zoveel mogelijk oude verpakkingen en vulmateriaal.

Waarom betaal ik meer verzendkosten dan er op de envelop geplakt zit?
Om een bestelling bij je thuis te laten bezorgen maak ik meer kosten dan de kosten die je op de envelop of het doosje ziet. Er komt namelijk meer bij kijken dan een postzegel alleen. Denk hierbij aan verpakkingskosten, printkosten etc. Deze kosten verwerk ik in de verzendkosten omdat ik dat de meest eerlijke manier vind. Als ik het bij een artikel zou doorberekenen en je bestelt meer dan 1 artikel dan zou je deze kosten dubbel betalen..

Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
Jazeker! Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor ophalen. Zodra je bestelling klaar ligt ontvang je een mailtje waarin staat wanneer je je bestelling op kunt halen.

Is het mogelijk de artikelen te komen bekijken?
Nee, ik heb geen fysieke winkel. Wel sta ik regelmatig op markten en braderieën. Wanneer ik een markt of braderie gepland hebben, kun je de data op de website terugvinden.

Ik woon niet in Nederland, waarom kan ik niet bestellen?
Ik verzend alleen in Nederland en België. Wil je toch graag bestellen, neem dan even contact op dan kijk ik of ik een uitzondering kunnen maken.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
In de meeste gevallen met Post.NL.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen met iDeal, Bancontact, PayPal, Bankoverschrijving, creditcard en achteraf betalen. De betaling loopt via Klarna of PayPal.

Ik wil graag iets in een andere kleur, is dat mogelijk?
De handgeverfde tassen kan ik op verzoek in andere kleuren verven. Neem contact op via info@tassiesenzo.nl voor de mogelijkheden.

Webwinkelkeur klantbeoordelingen

[WEBWINKELKEURWIDGET]

© 2020 - 2021 Tassies enzo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel